„Linas Agro“ žengia į B2C rinką ir pradeda el. prekybą
Vienai didžiausių agroverslo bendrovių Lietuvoje ir Baltijos šalyse AB „Linas Agro“ priklausanti įmonė „Dotnuva Seeds“ žengia į privačių klientų rinką ir vysto el. prekybą. Lietuvoje jau veikia privatiems pirkėjams skirta bendrovės el. parduotuvė, Latvijoje ir Estijoje ji virtualias duris atidarys artimiausiu metu.
„Norime būti arčiau kliento. Esame įsitikinę, kad mūsų produktų kokybė ir patirtis, įgyta dirbant su profesionalais, įrengiančiais komercinių ir viešųjų erdvių žaliuosius plotus, sporto aikštynus, stadionus yra vertinga ir individualiems klientams, norintiems turėti prižiūrėtą, vešlią veją šalia savo namų“, – sako Jonas Bakšys, bendrovių „Linas Agro“ ir „Dotnuva Seeds“ generalinis direktorius.
El. parduotuvės koncepcija remiasi kasdienių mažų kainų principu, o asortimentą sudaro privačių klientų poreikiams pritaikytos „Dotnuva Seeds” sertifikuotos vejos sėklos bei vejų priežiūrai skirtos trąšos ir kitos priežiūros priemones, kurių gamintojus atstovauja „Linas Agro“.
„Šiuo žingsniu einame į naują rinką, norime atrasti naujus klientus. Pirmieji el. parduotuvės veiklos mėnesiai Lietuvoje sulaukia didelio klientų susidomėjimo – pavasarį pirkėjai aktyviai naudojasi galimybe įsigyti vejos sėklas ir trąšas internetu. Tai sunkios prekės, kurias privačiam klientui kur kas patogiau ir paprasčiau gauti tiesiai į namus“, – pasakoja J. Bakšys.
Kol kas Lietuvoje veikianti el. parduotuvė aptarnauja visų trijų Baltijos šalių pirkėjus, tačiau artimiausiu metu atskira platforma pradės veikti ir Latvijoje bei Estijoje.